15 Maja - 21 czerwca do godziny 15.00 złożenie w sekretariacie przy ulicy Wrocławskiej 33a w Nowej Soli wniosku o przyjęcie do szkoły.
Wniosek uzupełniacie poprzez elektroniczny system naboru https://nabor.pcss.pl/powiatnowosolski/szkolaponadpodstawowa/, drukujecie i dostarczacie podpisany przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna do sekretariatu.
W przypadku jakichkolwiek problemów wniosek będzie można wypełnić bezpośrednio w Naszej Szkole przy wsparciu naszych nauczycieli i pracowników administracji .
21 czerwca – 05 lipca do godz. 15.00 - dostarczenie do naszej Szkoły świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wyniku egzaminu ósmoklasisty.
11 lipca - ogłoszenie przez szkołę listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do poszczególnych klas.
12 lipca – 16 lipca - potwierdzenie przez uczniów woli przyjęcia do szkoły ( dotyczy osób, które złożyły w sekretariacie kopie świadectwa i zaświadczeń). Aby to potwierdzić, w szkole musi znajdować się oryginał: świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
17 lipca godz. 12.00 - ogłoszenie ostatecznej listy przyjętych i nieprzyjętych do szkoły.
Termin uzupełniający dla osób, które nie dostały się do wcześniej wybranych szkół:
1 sierpnia – 5 sierpnia do godz. 15.00 - złożenie w sekretariacie przy ulicy Wrocławskiej 33a w Nowej Soli wniosku o przyjęcie do szkoły wraz ze świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wyniku egzaminu ósmoklasisty.
12 sierpnia - ogłoszenie przez szkołę listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do poszczególnych klas.
12 – 14 sierpnia - potwierdzenie przez uczniów woli przyjęcia do szkoły ( dotyczy osób, które złożyły w sekretariacie kopie świadectwa i zaświadczeń).
19 sierpnia godz. 12.00 - ogłoszenie ostatecznej listy przyjętych i nieprzyjętych do szkoły.