HARMONOGRAM REKRUTACJI
DO ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. M. DĄBROWSKIEJ
NA ROK SZKOLNY 2022/2023
16 maja – 21 czerwca
Złożenie w sekretariacie przy ulicy Wrocławskiej 33a w Nowej Soli wniosku o przyjęcie do szkoły.
Wniosek uzupełniacie poprzez elektroniczny system naboru: https://powiat-nowosolski.edu.com.pl drukujecie i dostarczacie podpisany przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna do sekretariatu.
W przypadku jakichkolwiek problemów wniosek będzie można wypełnić bezpośrednio w Naszej Szkole przy wsparciu naszych nauczycieli i pracowników administracji .
24 czerwca – 13 lipca
Dostarczenie do naszej Szkoły świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wyniku egzaminu ósmoklasisty.
21 lipca
Ogłoszenie przez szkołę listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do poszczególnych klas.
21 lipca – 29 lipca
Potwierdzenie przez uczniów woli przyjęcia do szkoły ( dotyczy osób, które złożyły w sekretariacie kopie świadectwa i zaświadczeń).
1 sierpnia
Ogłoszenie ostatecznej listy przyjętych i nieprzyjętych do szkoły.