HARMONOGRAM REKRUTACJI DO ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. M. DĄBROWSKIEJ NA ROK SZKOLNY 2024/2025
15 maja – 21 czerwca do godz. 15.00
Złożenie w sekretariacie przy ulicy Wrocławskiej 33a w Nowej Soli wniosku o przyjęcie do szkoły. Wniosek uzupełniacie poprzez elektroniczny system naboru https://nabor.pcss.pl/powiatnowosolski/szkolaponadpodstawowa/ drukujecie i dostarczacie podpisany przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna do sekretariatu.
W przypadku jakichkolwiek problemów wniosek będzie można wypełnić bezpośrednio w Naszej Szkole przy wsparciu naszych nauczycieli i pracowników administracji .
21 czerwca – 05 lipca do godz. 15.00
Dostarczenie do naszej Szkoły świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wyniku egzaminu ósmoklasisty.
11 lipca
Ogłoszenie przez szkołę listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do poszczególnych klas.
12 lipca – 16 lipca
Potwierdzenie przez uczniów woli przyjęcia do szkoły ( dotyczy osób, które złożyły w sekretariacie kopie świadectwa i zaświadczeń). Aby to potwierdzić, w szkole musi znajdować się oryginał: świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
17 lipca godz. 12.00
Ogłoszenie ostatecznej listy przyjętych i nieprzyjętych do szkoły. Termin uzupełniający dla osób, które nie dostały się do wcześniej wybranych szkół:
1 sierpnia – 5 sierpnia do godz. 15.00
Złożenie w sekretariacie przy ulicy Wrocławskiej 33a w Nowej Soli wniosku o przyjęcie do szkoły wraz ze świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wyniku egzaminu ósmoklasisty.
12 sierpnia
Ogłoszenie przez szkołę listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do poszczególnych klas.
12 – 14 sierpnia
Potwierdzenie przez uczniów woli przyjęcia do szkoły ( dotyczy osób, które złożyły w sekretariacie kopie świadectwa i zaświadczeń).
19 sierpnia godz. 12.00
Ogłoszenie ostatecznej listy przyjętych i nieprzyjętych do szkoły.
HARMONOGRAM REKRUTACJI
DO ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. M. DĄBROWSKIEJ
NA ROK SZKOLNY 2022/2023
16 maja – 21 czerwca
Złożenie w sekretariacie przy ulicy Wrocławskiej 33a w Nowej Soli wniosku o przyjęcie do szkoły.
Wniosek uzupełniacie poprzez elektroniczny system naboru: https://powiat-nowosolski.edu.com.pl drukujecie i dostarczacie podpisany przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna do sekretariatu.
W przypadku jakichkolwiek problemów wniosek będzie można wypełnić bezpośrednio w Naszej Szkole przy wsparciu naszych nauczycieli i pracowników administracji .
24 czerwca – 13 lipca
Dostarczenie do naszej Szkoły świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wyniku egzaminu ósmoklasisty.
21 lipca
Ogłoszenie przez szkołę listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do poszczególnych klas.
21 lipca – 29 lipca
Potwierdzenie przez uczniów woli przyjęcia do szkoły ( dotyczy osób, które złożyły w sekretariacie kopie świadectwa i zaświadczeń).
1 sierpnia
Ogłoszenie ostatecznej listy przyjętych i nieprzyjętych do szkoły.